فلش مموری

کول دیسک,خرید فلش مموری,فروش فلش مموری,خرید کول دیسک,فروش کول دیسک,فلش مموری

فلش مموری

کول دیسک,خرید فلش مموری,فروش فلش مموری,خرید کول دیسک,فروش کول دیسک,فلش مموری

آیا خرید بازدید سایت به صورت غیر طبیعی ضرر دارد

همان طور که می دانید یکی از روش های افزایش رتبه، خرید بازدید سایت می باشد و بسیاری از برنامه ها یا سایت ها هستند که با روش های علمی رتبه سایت را بالا می برند. روش این نوع سایت ها به این صورت است که سایت به هر روشی از سوی سایر افراد حقیقی با IP های متفاوت نمایش داده می شود. پس از افزایش رتبه یک سایت معمولی این معمولا عاملی است که فردی از سایت مورد نظر استفاده کند. البته اگر سایت به سطح بازدیدی برسد که در بین 20 سایت برتر هم قرار گرفته باشد باز هم افزایش تقلبی رتبه سایت بتواند تاثیرگذار باشد. ولی در سایت هایی که دارای بازدید طبیعی می باشند کسی به رتبه سایت اهمیت نمی دهد و بیشتر از هر چیزی رایگان بودن و بازدهی سایت برای آنها بیشتر مهم خواهد بود. تنها کسی که از افزایش رتبه سایت خوشحال خواهد شد خود مدیر سایت است نه بازدید کنندگان. در این مقاله قصد داریم به پاسخ این سوال بپردازیم که آیا خرید بازدید سایت به صورت غیر طبیعی ضرر دارد؟ اما قبل از آن بهتان پیشنهاد میکنیم تا مقاله شاخص های خرید بازدید سایت تابناک باتو را مشاهده نمایید.

برخی از مضرات خرید بازدید سایت به صورت غیر طبیعی

از جمله مضرات خرید بازدید سایت به صورت غیر طبیعی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·        کاهش Bounce Rate و احتمال جریمه شدن سایت: اگر خرید بازدید سایت به صورت غیر طبیعی انجام شود، Bounce Rate سایت به شدت کاهش می یابند. وقتی یک صفحه از سایتی توسط بسیاری از بازدیدکنندگان باز شود و پس از مدت کمی بسته شود، Bounce Rate سایت را بسیار کاهش می دهد و این پیغام برای گوگل ارسال می شود که سایت مورد علاقه بازدیدکنندگان نیست. هرچه این بازدیدهای غیر طبیعی افزایش پیدا کند، سایت جریمه می شود.

·        یکی از مضرات خرید بازدید سایت به صورت غیر طبیعی، مصرف بالای پهنای باند و افزایش هزینه می باشد. حتی خرید بازدید سایت در صورت افزایش مصرف پهنای باند ممکن است لازم باشد که هاست خود را به شماره بالاتری ارتقا داد.

·         همان طور که می دانید در هاست مشترکی تعداد افراد آنلاین بالا مجاز نمی باشد و در سرور مجازی نیز با توجه به منابع خود می توان تعداد افراد آنلاین سایت را بالا برد و شاید لازم باشد که سرور اختصاصی تهیه کرد. سایت هایی که خرید بازدید سایت را به صورت غیر طبیعی انجام می دهد و با افزایش تعداد  افراد آنلاین در سایت، منجر به جریمه شدن در هاست مشترکی خواهد شد. توجه کنید که تعداد بازدید ملاک نمی باشد بلکه تعداد افراد آنلاین حائز اهمیت است که البته این تعداد برای هر سایتی متفاوت می باشد.

·         تبلیغ منفی : مطمئنا هیچ فردی علاقه ای به باز شدن صفحه تبلیغ در مرورگر خود را ندارد و معمولا این روش توسط سایت های افزایش رتبه صورت می گیرد که در نهایت موجب آزار کاربران می شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.