فلش مموری

کول دیسک,خرید فلش مموری,فروش فلش مموری,خرید کول دیسک,فروش کول دیسک,فلش مموری

فلش مموری

کول دیسک,خرید فلش مموری,فروش فلش مموری,خرید کول دیسک,فروش کول دیسک,فلش مموری

خرید بازدید سایت روشی ارزان برای بهبود رتبه

 

خرید بازدید سایت یکی از روش های است، که سئوکاران حرفه ای در آغاز کار یک سایت از آن استفاده می کنند. خرید بازدید سایت با بازدید فیک تفاوت دارد. این نوع از جذب مشتری در تقابل با بازدید ارگانیک می باشد. خرید بازدید سایت روش های متعددی دارد که برخی مستقیم و برخی غیر مستقیم هستند. خرید بازدید سایت از شبکه های اجتماعی روشی غیر مستقیم می باشد و تنها تعداد کاربران سایت شما افزایش خواهد یافت. در این روش غیر مستقیم رنک کردن سایت رتبه سایت به صورت واقعی افزایش می یابد و احتمال دارد سایت شما فقط چند پله در جایگاه خود رشد کند. نوع مستقیم تبلیغات در گوگل از طریق اکانت گوگل ادوردز است. این روش رتبه شما را به صورت کاذب افزایش داده به صفحه اول می برد. این روش تاثیر دائمی ندارد و پس از اتمام بسته های خریداری شده شما به جایگاه اصلی خود باز می گردید. به هر حال این روش ها به منظور بهبود رتبه و تعداد بازدید روش های میانبر و ارزانتر از سئو هستند، که در ابتدای کار مفید خواهد بود.


 

تقابل خرید بازدید سایت و بازدید فیک

اگر گشتی در اینترنت بزنید، متوجه خواهید شد بازدید فیک با خرید بازدید سایت در تقابل قرار دارد. بازدید فیک در حقیقت همان سئوی کلاه سیاه است. در این روش سئو، سئو کار با طراحی صفحات با استفاده از طراح های خاص قسمت آمارگیر سایت را تحت تاثیر قرار می دهند و تعداد فالورهای سایت از طریق ربات های پنهان در پوسته های سایت افزایش می یابد. این روش با فریب موتور های گوگل باعث رنک کردن سایت و افزایش رتبه خواهد شد. این روش برعکس خرید بازدید سایت که یکی روش قانونی است و هیچ زیانی ندارد، با مضرات متعددی برای مالکین سایت ها همراه است. گوگل هموار موتورهایش را به روز رسانی می کند و در صورت تشخیص ربات ها سایت متخلف بلاک شده در لیست سیاه قرار می گیرد.

تقابل بازدید ارگانیک و خرید بازدید سایت

روش های خرید بازدید سایت علاوه بر تقابل با بازدید فیک، با بازدید ارگانیک نیز در تقابل است. بازدید ارگانیک نتیجه رشد سئوی کلاه سفید یک سایت یا افزایش تعداد کاربران یک سایت و افزایش رتبه ی آن به صورت طبیعی است. برای افزایش بازدید ارگانیک بسیاری از مالکین روی سئو و خرید بازدید غیر مستقیم از شبکه های اجتماعی هزینه می کنند و موتورهای گوگل با توجه به الگوریتم ها آن ها را به صفحات اول می برند. همان طور که هر چیزی برای پیشرفت نیازمند، پول است، گوگل نیز برای گسترش خود به پول نیازمند است و این پول از طریق گوگل ادوردز تامین می شود. طی این روش مالکین برای تبلیغات در گوگل هزینه ای پرداخت می کنند و موتورها بدون توجه به ترافیک سایت و محتوا آن را به صفحات اول می برند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.